<strong>איך בוחרים ארנק לגבר?</strong>

איך בוחרים ארנק לגבר?

בעידן שבו לכל אחד ואחת יש שלל כרטיסים מסוגים שונים – כרטיסי אשראי, כרטיסי חבר במועדונים שונים שמקנים לנו הנחות, כרטיס של קופת החולים, כרטיס רב-קו, כרטיס עובד ועוד ועוד – ארנק שיכיל את כולם הוא מוצר מתבקש. עבור גברים, במקרים רבים, ארנק הוא גם סמל סטטוס ולכן חשוב לבחור אותו באופן מושכל. למעשה, קניית ארנק לגבר היא מתנה מצוינת שתמיד מתקבלת בברכה ובשמחה, ובפרט אם הוקדשה לכך מחשבה. הוספת טאץ' אישי לארנק באמצעות חריטה עליו, תשדרג עוד יותר את המתנה.

שיקול ראשון: מספר הכרטיסים ונוחות שליפתם

השיקול הראשון בבחירת ארנק לגבר הוא מספר הכרטיסים שניתן לאחסן בתאים השונים שלו, ולא פחות חשוב מכך, נוחות השליפה שלהם. לכולנו יש כאמור כרטיסים רבים, ובמקביל אנחנו גם תמיד ממהרים ולכן רוצים להיות מסוגלים לשלוף את הכרטיס הנכון בלי לפשפש בארנק זמן רב מדי. ארנק שיש בו מקום ל-8-10 כרטיסים ושבנוסף כולל מנוף ייעודי לשליפה מהירה יהווה מתנה מצוינת לכל גבר.

שיקול שני: גודל וצבע

הפרמטר הבא בבחירת ארנק כמתנה לגבר – בן זוג, אח, דוד, מפקד שמשתחרר, בוס מוערך וכו' – הוא השיקול האסתטי. הגודל של הארנק צריך להיות מדויק: לא קטן מדי מפני שבמקרה כזה לארנק לא תהיה שום נוכחות, ומצד שני לא גדול מדי כדי לא ליצור מצב שבו נשיאת הארנק מסורבלת ולא נוחה. לגבי הצבע, לרוב הוא יהיה בגוון כהה וסולידי – שחור, חום כהה, חום בהיר, אפור וכו', אם כי עבור גברים שאוהבים פריטים ססגוניים יש גם אפשרויות נוספות, צבעוניות יותר.

שיקול שלישי: טכנולוגיה להגנה על תכולת הארנק

לכאורה ארנק לגבר הוא בסך הכל פריט שאפשר להחזיק בו כסף וכרטיסים, כך שהאלמנט היחיד בו הוא חלוקה לתאים. בפועל המצב שונה. במאה ה-21 גם בארנק יש אלמנטים שמבוססים על טכנולוגיות מתקדמות, כשהמטרה היא הגנה מפני האפשרות של גניבת פרטי אשראי. הסיבה לכך ברורה: ככל שהפושעים הופכים מתוחכמים יותר, כך נדרשים אמצעי הגנה בכל מקום, כולל בארנק – בדמות קייס שמבוסס על טכנולוגיה בשם RFID Block אשר משבשת פעילות של סורקים שעלולים לגנוב את פרטי כרטיסי האשראי שבארנק.

איך יוצרים ארנק לגבר עם טאץ' אישי?

ארנק לגבר הוא מתנה פרקטית ואסתטית, ולכן תמיד תתקבל בברכה. עם nios אפשר לשדרג אותה עוד יותר, ולהוסיף לה מבע אישי – כך שגם המתנה תהיה אישית ותכלול מסר ברור של הערכה והכרת תודה. הדרך היא חריטה על הארנק, באמצעות מכונת לייזר משוכללת שמבטיחה חריטה ברורה ועמידה לטווח ארוך. חשוב לתכנן היטב את החריטה, מפני ששטח הפנים מן הסתם מצומצם יחסית – אבל עם הניסוח הנכון, אין צורך ביותר מדי מילים כדי להעביר את הרגשות והתחושות שמרגישים ביחס למקבל המתנה.