<strong>נטו תכנון פיננסי</strong>

נטו תכנון פיננסי

נטו תכנון פיננסי – לתכנן נכון את העתיד בצורה מיטבית

על מנת למקסם את היכולות הפיננסיות שלנו, בין אם בכדי להבטיח רשת בטחון בעת צרה ומחלה של אחד מבני המשפחה או שלנו ובין אם נבקש להבטיח עבור ילדינו עתיד כלכלי או אקדמי – מומלץ לבצע תכנון פיננסי נכון עוד בשלבים מוקדמים. נטו תכנון פיננסי הינה חברה מומחית בתחומה אשר נוכל ללוות אתכם בתהליך, שכן בעזרת תכנון מותאם ליכולות הכלכליות שלנו, נוכל לא רק לנהל את המינוס בצורה אחראית אלא גם לתכנן את הפרישה שלנו בצורה מיטבית ואפילו להגן על עצמינו בפני מקרים של פיטורין או סכנות כלכליות אחרות. 

תכנון פיננסי הוא איננו עוד מינוח כלכלי מעורפל, אלא פעולה כמעט הכרחית בכלכלה של המאה העשרים ואחת, גם ברמת הפרט וגם ברמת החברה והמדינה. לכן חשוב לדעת כי תכנון כלכלי נוגע החל מהתנהלות כלכלית יומיות הכוללת ניהול מסגרות אשראי, החזרי משכנתאות ועד לבחירת קרנות פנסיה נכונות וניהול חסכונות בצורה שתתאים ליכולות הכלכליות שלנו. תכנון שכזה יאפשר לא רק להנות מקרנות הפנסיה ולתכנן את אופי התשלומים שלהם בצורה נכונה לנו, אלא גם לקחת בחשבון את צרכיהם של בני המשפחה שלנו החל מהיורשים ועד אל בני או בנות הזוג. 

בנוסף לכך תכנון שכזה מאפשר ממד חדש של התנהלות, כזו אשר תאפשר לכל משק בית לבחור את ההשקעות המתאימות ביותר עבורו, בין אם נבקש "לקצור את הפירות" בשנים הקרובות או שמא נבקש לשמור על הכספים עבור ילדינו. אך תכנון פיננסי הינו הרבה יותר כירורגי מאשר כספי הירושה, הוא נע עוד מרמות הסיכון של קרנות הפנסיה שלנו, בחינה של עלויות הניהול הכספים שלנו החל מהבנקים ועד לקרנות הפנסיה וקופות הגמל ועוד כלים פיננסים אחרים ומהותיים לעתיד הכלכלי שלנו. כל אלו מאפשרים לבצע מספר פעולות שיהפכו את חשבון הבנק שלנו, והתנהלות הכלכלית שלנו להרבה יותר חיוניים עבורנו ויגרמו לכסף לעבוד בשבילינו ולא להפך, זו המטרה העיקרית כשאתם עובדים מול המומחים של נטו תכנון פיננסי.

פעולות הכרחיות בתכנון פיננסי עפ"י נטו

בקצב החיים העכשווי רובנו פועלים על "אוטומט" ובחלק מהמקרים לא מצליחים להבין בין שלל ההוצאות והתחייבויות השונות שעלינו לעמוד בהן, החל מהוצאות תקשורת שונות לנו ולבני המשפחה, להוצאות רפואיות כמו ביטוחים וחברות בקופת חולים ועד אל משכנתא ומסגרות אשראי. בכדי להפוך תכנון מקצועי לנכון ויעיל, מומלץ בראש ובראשונה לאתר כספים אבודים, שיכללו בין היתר ביטוחי חיים מטעם העבודה, קרנות פנסיה שלא בשימוש ובאותה הנשימה מומלץ גם לרכז הוצאות חודשיות. במידה וקיימים גם פיקדונות, נכסים פיזיים או דיגיטליים יש לקחת גם אותם בחשבון.

כל אלו יאפשרו לאנשי המקצוע של נטו תכנון פיננסי למפות את ההוצאות וההכנסות, לבצע תכנון מס מתאים אשר יוכל גם לזכות רבים מאיתנו בזיכויי מס וכמובן להקים כמה אפשרויות להשקעה בהתאם ליכולת הכלכליות שלנו. השקועת אלו יכולות לנוע החל מאגח"ים למיניהם, השקעות נדלניות בארץ ובחול ועוד מגוון אפיקי השקעה שיוכלו להפוך ביום מן הימים גם להכנסה כספית. בנוסף לכל אלו, במרבית התוכניות הפיננסיות יצטרף גם תכנון תקציבי למשק הבית, שיכלול בתוכו גם ניהול ותכנון של נכסים. 

תכנון תקציב יאפשר בין היתר גם להציב יעדים כלכלים, בין אם יציאה מהמינוס ועד אל תכנון טיול או בר מצווה ולצד זאת גם יאפשר גם תכנון פרישה לפנסיה, הגנה מפני מקרים של נכות או פציעה שלנו או של אחד מבני המשפחה ועוד. לכן מומלץ לבצע פעולות אלו עוד בשלבים מוקדמים, ובכך להבטיח יכולת כלכלית איתנה גם בהווה וגם בעתיד. 

 רוצים לשמוע עוד? התקשרו ל-9062* ומומחים של נטו תכנון פיננסי ישמחו לעזור לכם.

סניפי הקבוצה:


סניף חיפה: רח' ספיר 7, חיפה
שעות פעילות: ימים א׳ – ה׳ | בשעות: 9:00 – 17:00

סניף רמת גן: רח' זאב ז'בוטינסקי 2, רמת גן
שעות פעילות: ימים א׳ – ה׳ | בשעות: 8:30 – 17:00