qa מיקור חוץ לחברות שמכוונות גבוה

qa מיקור חוץ לחברות שמכוונות גבוה

כל אדם שמחליט לפתוח עסק, עושה זאת במטרה להגיע רחוק ולהשפיע על סביבתו. כשמגיע הרגע שבו בעל העסק מבין שהוא אכן נמצא בכיוון הנכון להצלחה, צצות כל מיני בעיות בדרך כלל; עומס בקווים, מעט מידי כוח אדם, משימות שאינן מושלמות, ועוד. אם אחת הבעיות שלכם כרגע היא דווקא בתחום של qa מיקור חוץ יהיה כנראה דרך מצוינת להתגבר על הקושי ולהחזיר את העסק למסלול – עם לקוחות מרוצים, עבודה שמתבצעת זמן וצוות מקצועי.

qa מיקור חוץ – כך תמצאו את החברה הטובה ביותר לעבוד איתה

הוצאת qa מיקור חוץ לחברה חיצונית מהעסק שלכם, תאפשר לכם לפנות משאבים רבים לעיסוק המרכזי שבו אתם עוסקים. כלומר, מיקור החוץ יאפשר לכם לקבל שירות מקצועי ואיכותי מבלי להפוך את העובדים לשכירים בחברה שלכם. זו דרך נהדרת להוזיל עלויות ולדעת שיתקלו תוצאות מעולות, יעילות ומהירות. עם זאת, אי אפשר שלא לשאול את עצמנו איך מוצאים את החברה המומלצת ביותר לעבוד מולה. ישנן כמה דרכים:

  • בדיקת רקע – תמיד כדאי לחפש אחר המלצות וביקורות של לקוחות אחרים, לתאם פגישה במשרדים במידת האפשר (או לכל הפחות פגישת זום במידה ומדובר בחברה מחו"ל) בכדי לבחון את היחס של הנציגים כלפיכם. כדאי לבדוק את הוותק והניסיון של החברה ולהשוות בין השירותים שהציעה בעבר, ואלו שהיא מציעה היום.
  • צרכים וציפיות – כדאי לאסוף 2-3 חברות מומלצות שהעלה החיפוש שלכם. כעת כדאי להבין בדיוק מהם הצרכים הטכניים, התקציביים והלוגיסטיים שלכם ולהגיש אותם לחברות הללו בכדי לראות מי יכולה לעמוד בהם ולמלא אותם על הצד הטוב ביותר. כך לדוגמא אם תהיו מעוניינים בחברה שתעניק לכם תמיכה טכנית בשעות העבודה, כדי לחפש חברה שפועלת פחות או יותר בזמנים שלנו.
  • תתנסו בשירות שהחברה מציעה – חברה שמכבדת את עצמה תאפשר לכם להגיש הזמנה מצומצמת בכדי להתנסות בשירותיה. זו תהיה הזדמנות נהדרת לבחון את איכות השירות, עמידה בזמנים, רמת המקצועיות, הזמינות לשאלות ותיקונים ועוד. מן הראוי שמכיוון שמדובר בשלב התנסות בלבד, כדאי לשלוח משימות בעלות חשיבות מופחתת יותר.

מקבלים החלטה ויוצאים לדרך

לאחר שהחלטתם להוציא את מחלקת qa מיקור חוץ מהחברה שלכם, בדקתם ובחנתם כמה חברות אופציונליות וקיבלתם תוצאות, הגיע הזמן לקבל החלטה ולעשות את השדרוג בשיטת העבודה שלכם. בחרו בחברה שהעניקה לכם את התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר, והגדירו הסכם כתוב בו יצוין אופי השירות הנדרש, לוחות זמנים, אנשי הקשר שיעמדו לשירותכם בנושאים שונים, סעיפי ביטול (כי אי אפשר לדעת מה צופן המחר), ועוד.

בקרוב מאוד, תראו בעצמכם שביומן שלכם מתפנים חלונות למשימות שלא היה לכם זמן אליהם עד כה; יצירת אסטרטגיות חדשות, מציאת אפיקי שיווק חדשים, הגדלת המחלקות שבחברה עצמה ועוד.