פשיטת רגל? יש לעבוד עם אנשי מקצוע מיומנים
ניהול חשבונות אבודים

פשיטת רגל? יש לעבוד עם אנשי מקצוע מיומנים

היכולת להחזיק משק בית מתפקד, או עסק שפועל בצורה הכי מקצועית שיש, תלויה במידה בלתי מבוטלת ביכולת הכלכלית של כל אדם בוגר. אבל במדינה מורכבת כמו מדינת ישראל, יש יותר מידי אנשים שלא מצליחים להחזיק את הראש מעל המים ומוצאים את עצמם טובעים בחובות. בסיטואציה כל כך לא פשוטה, כאשר אין לכם כסף לנהל את שגרת היומיום, יש צורך לחשב מסלול מחדש. הפתרון נכון מבחינה משפטית הוא לפנות לעזרתו של עורך דין מנוסה ולהכריז על פשיטת רגל בצורה מסודרת.

ארבעה טיפים להליך פשיטת רגל מוצלח

ההכרזה על פשיטת רגל, מעבר לחיפוש כספים אבודים בהר הכסף 2, היא רק חלק אחד מתוך תהליך שיקום כלכלי שלם, אותו צריך לעבור בעל החוב לאורך השנים הקרובות. באופן כללי, רגע לפני שאתם מכריזים על פשיטת רגל מומלץ להבין מה הם השלבים שאתם עתידים לעבור. כדי להצליח לחזור לחיים שגרתיים לאחר פשיטת הרגל, אספנו לכם ארבעה טיפים מנצחים לתהליך מקצועי ומיומן:

  1. הכירו בבעיה – אם אין ברירה, אז ברירה. במידה ואתם לא מצליחים לשרוד בחיים הכלכליים התורניים של מדינת ישראל, עדיף פשוט לפנות לעזרה משפטית ולהתחיל לחשב את החובות שלכם על מנת להגיש הצהרה ולהתחיל בעבודה על פשיטת רגל.
  2. התעקשו על הסדר תשלומים – השלב הכי קריטי בכל תהליך פשיטת רגל הוא שלב הדין והדברים עם הגופים שלהם אתם חייבים כסף נקודה בשביל לבצע החזר תשלומים בצורה מושלמת, אתם חייבים להשקיע את כל המאמצים במשא ומתן מיומן ומקצועי.
  3. עמדו בכל התשלומים – ברגע שיש לכם הסדר חוב, ואתם מתחייבים החזרים חודשיים בסכום מסוים, חשוב לעמוד בהם. מידת הרצינות שלכם נבחנת על ידי בית המשפט באופן קבוע, והיא זו אשר תשפיע על העתיד הפיננסי שלכם. ככל שאתם עומדים בתנאי ההחזר, כך בית המשפט יהיה מוכן  להוציא צו לשיקום כלכלי ליחיד אשר יאפשר לכם להתחיל את החיים שלכם מחדש.
  4. קבלו ליווי וייעוץ של עורך דין מומחה – לאורך כל הדרך ובמיוחד לקראת השלבים האחרונים בתיק, נוכחותו של עורך דין מומחה בתחום פשיטת רגל, היא קריטית להצלחה שלכם. אם אתם רוצים לאפשר לעצמכם לעבור את התהליך בצורה הכי טובה שיש, אין שום סיבה שתוותרו על שירותי עורך דין.

בחירה נכונה היום – תעזור לכם בעתיד לבוא

בשלב זה כל מה שנותר לכם לעשות הוא למצוא עורך דין מנוסה ומיומן פסיכית ותוכלו לבצע את שלבי העבודה על תהליך פשיטת רגל. כמו לקוחות רבים, גם אתם מצפים לקבל יחס אישי וליווי רציני ומקצועי. וזוהי בדיוק הסיבה שבגללה שווה לכם להשקיע מאמצים ולפנות לעזרתו של עורך דין גלעד נרקיס, עורך דין מומחה בתחום פשיטת הרגל. 

כתיבת תגובה