סקירה על hon.co.il
כסף אבוד

סקירה על hon.co.il

״הון מדריכים פיננסיים״ הוא אתר כלכלי שמרכז מדריכים בתחומים שונים, בהם: משכנתאות, דירות, השקעות, פיקדונות, מט״ח, קרנות נאמנות, קופות גמל, פנסיה ועוד.

״הון מדריכים פיננסיים״ הוקם בשנת 2011. את האתר הקים אבישי עובדיה, רואה חשבון ואיש עסקים, והוא גם בעליו. עובדיה הוא גם הבעלים של האתר הכלכלי ״ביזפורטל״, לאחר שהשלים את רכישתו ביוני 2020. בנוסף, הוא הבעלים של אתר הטיולים, הטבע והנסיעות ״מסע אחר״. חלק מהמדריכים שעולים לאתר ״הון מדריכים פיננסיים״ עולים במקביל גם ל-ynet.

דוגמה לכמה מדריכים שאפשר למצוא באתר:

  • השקעה באג״ח – הסבר כללי על מה היא איגרת חוב, מה צריך לבדוק באיגרת חוב, מה משפיע על מחירה, וסוגים שונים של איגרות חוב הנסחרות בבורסה עם פירוט של יתרונותיהן וחסרונותיהן של כל אחת, תקופת החיסכון, והמיסוי.

  • השכרת דירות לטווח ארוך – האם מדובר בהשקעה כדאית? סקירה של פתרונות ממשלתיים לבעיית המחסור בדירות לא יקרות להשכרה, בצורה של עידוד רכישת דירות לשכירות, השקעות הון ועוד.
  • עושים סדר בפנסיה- אילו שינויים כדאי לעשות? מדריך להוזלת דמי הניהול של קרן הפנסיה, בחירה במסלול השקעה נכון, וכן עצות ייעודיות לעובדים/ות שכירים/ות, לעובדים/ות עצמאיים/ות ולכאלה שהם גם שכירים/ות וגם עצמאיים/ות.

  • כל מה שצריך לדעת על דחיית תשלומי הלוואות – מדריך להבנת מתווה דחיית תשלומי ההלוואות שהציג הפיקוח על הבנקים בשל משבר הקורונה. המדריך סוקר את עיקרי המתווה, ומסביר מי זכאי לדחייה במשכנתאות, הלוואות צרכניות והלוואות לעסקים קטנים.

מלבד מדריכים, לאתר עולות מעת לעת גם כתבות חדשותיות בנושאים כלכליים, נדל״ניים, מינויים חדשים, ועוד. בנוסף, באתר קיימים מחשבונים כלכליים לחישוב מס, מדד וכו׳. בשל משבר הקורונה, נוסף מחשבון לחישוב מענק הקורונה לפי פרמטרים שונים (תושבות, גיל, מצב משפחתי, הכנסות וכו׳).

כתיבת תגובה