סקירה על גלובס
חשבונות וכספים

סקירה על גלובס

גלובס הוא האתר של עיתון העסקים והכלכלה גלובס, והוא האתר הכלכלי הוותיק ביותר בארץ, ולמעשה הראשון שהוקם בישראל (1995). עורכת האתר היא רעות מרים כהן, והעורכת הראשית של גלובס היא נעמה סיקולר. המו״ל היא אלונה בר און. עיתון גלובס הוקם בשנת 1983 על ידי יצחק דוידוב, והוא יוצא בכל יום (ראשון-חמישי).

העמוד הראשי של האתר מרכז כתבות נבחרות ועדכניות מכלל המדורים השונים באתר, וכן נתוני מסחר, מדדים, ופעילות נבחרים. באתר מדורים שונים, בהם:

פורטל פיננסי

לאתר גלובס פורטל פיננסי המרכז את המסחר בבורסות בישראל ובעולם, ואת השערים העדכניים של מטבע חוץ. בנוסף, הפורטל מציג מניות בולטות בשווקים, מטבעות, פרשנויות וניתוחים. הוא מחולק לתתי מדורים גם הוא, בהם מניות, אופציות, מט״ח, אג״ח, קרנות נאמנות, קרנות סל, ועוד.

שוק ההון

סיקור שוטף של בורסות העולם, מיזוגים ורכישות, הנפקות, בנקים וכו׳.

בארץ

חדשות כלכליות בתחומים שונים (קורונה, מדע, ספורט, תקשורת וטלפוניה, פוליטיקה, חינוך ועוד). אפשר להירשם לניוזלטר סיכום יומי שנשלח למייל בכל ערב.

גלובלי ושווקי עולם

חדשות כלכליות מהעולם, כלכלות חו״ל, בורסות עולם, ניתוחים של אירועים חדשותיים כלכליים בעלי השפעה על מדינות שונות ועל מדיניות ישראל מולן, חברות גלובאליות וכן פוליטיקה עולמית.

נדל״ן ותשתיות

סיקור פרויקטי נדל״ן שונים ברחבי הארץ, שוק הדיור, וכן ניתוחים וכותרות נדל״ניות שונות.

נתח שוק וצרכנות

כתבות בנושאי צרכנות, תיירות, תקשורת, קניות, סקירת מדד המחירים לצרכן וכן טורי דעה ופרשנות בנושאי צרכניים שונים או נושאים בעלי השפעה צרכנית על סדר היום.

דין וחשבון

מדור המשפט של גלובס. כתבות בענייני משפט, ריאיונות עם שמות בכירים בעולם החוק והמשפט, וכן ניתוחים ודעות.

גלובס טק

מדור ההייטק של האתר, שבו מתפרסמות כתבות על חברות הייטק, טכנולוגיות חדשות, גיוסי הון והשקעות, ריאיונות ועוד.

ליידי גלובס

ריאיונות עם נשים בעמדות השפעה ובתפקידים בכירים בכלכלה, בפוליטיקה, בבריאות, בטכנולוגיה וכו׳, כתבות בנושאי עבודה וקידום ועוד.

כתיבת תגובה