<strong>משמעות המספרים: דירוג אשראי ומשמעותו </strong>

משמעות המספרים: דירוג אשראי ומשמעותו 

דירוג אשראי הוא מספר, ציון שכל אחד מאזרחי ישראל מקבל בכדי לבחון את יכולתו של כל אזרח להחזיר הלוואות שניתנות לו. במילים אחרות, הדירוג מבטא את הסיכון שלוקח הבנק או כל גורם פיננסי אחר, כשהוא מחליט לתת הלוואה לאזרח מסוים. המספרים המדוברים נעים בין 1- לאלף, כשדירוג נמוך משמעותו התנהלות פיננסית לקויה או פשוט לא טובה. לעומת זאת, דירוג גבוה משמעותו התנהלות פיננסית נכונה, כלומר הלוואה בסיכון נמוך. 

מהם הגורמים המשפיעים על דירוג אשראי

דירוג האשראי נקבע על ידי נתונים פיננסיים המתקבלים מהבנקים, מחברות האשראי וכן מגופים ציבוריים כדוגמת ההוצאה לפועל ובתי המשפט. דירוג אשראי נקבע על ידי לשכות האשראי השונות בפועלות בישראל, כשלכל אחד מודל משלה. עם זאת, הגורמים המשפיעים על הקביעה נשארים דומים פחות או יותר וכוללים:

  • מסגרות אשראי של הלקוחות
  • מידע על הלוואות
  • משכנתאות קיימות
  • צ'קים
  • עיקולים ו\או הגבלות
  • הוראות קבע
  • מהו הותק של תיק האשראי
  • מידע המתקבל מרשויות הגבייה והאכיפה

כפי שניתן לראות לא מדובר רק בגובה ההכנסה או בסכום שמגיע לעובר ושב. המשמעות היא שלא צריך להיות עשיר גדול כדי לקבל ציון גבוה בביצוע בדיקת בי די אי אלא רק לדעת להתנהל נכון עם הכסף שלכם. הדירוג בודק התנהלות פיננסית כללית, כך שאם היא טובה ויעילה תוכלו להרוויח מכך וזה ממש לא משנה אם אתם עשירים או לא. 

כמו כן חשוב לציין שישנם גורמים אחרים נוספים שמשפיעים על תהליך קבלת ההחלטות של הבנק בנוגע למתן הלוואות, אך אלו הקובעים הם הגורמים שמעידים על יכולתו של האדם להחזיר את ההלוואות. 

מה קורה אם הדירוג שלי שלילי?

החדשות הטובות הן כי מחיקת BDI שלילי היא אפשרית! דירוג אשראי מתבסס על מידע שנאסף לאורך 3 שנים אחורה, כך שלא תמיד הוא רלוונטי למצבכם הנוכחי שייתכן והשתפר מאוד. כך, דירוג האשראי לא נשאר קבוע ויש אפשרות לשפר אותו גם אם הוא שלילי כרגע! חברה מקצועית שמכירה היטב את התהליכים הללו, תוכל לסייע לכם לא רק למחוק את הדירוג השלילי אלא לשפר אותו ולהביא אתכם למצב שבו חברת האשראי או הבנק, יוכלו לסמוך עליכם מספיק בכדי לאשר את ההלוואה שעומדת לשנות את חייכם; לצורך רכישת נכס בשעה טובה, כדי לממן את הלימודים, או פשוט בשביל לקחת קצת אוויר לנשימה.

אז למה אתם מחכים? זה הזמן לחפש חברה מקצועית שמתמחה בשיפור דירוג אשראי – ליצור עמה קשר ולהתחיל את התהליך. זכרו לפעול בשקיפות מלאה מול החברה שמלווה אתכם, לא לחסוך בשום פרט מידע ולהציג את כל הנתונים הרלוונטיים. ככל שיהיו בידה יותר פרטים אודותיכם, כך תוכל החברה לסייע לכם יותר ולהשיג תוצאות מעולות תוך זמן קצר יחסית.

לעוד פרטים ובדיקת זכאות חינם לשיפור הדירוג האשראי חייגו עכשיו כוכבית 3139.