<strong>דירות בחריש: שוק פעיל ואטרקטיבי</strong>
real estate concept, property value diagram, hands typing on computer as background, buy a house

דירות בחריש: שוק פעיל ואטרקטיבי

בין אם אתם משפחה צעירה המחפשת היכן להתמקם ולפתח את החיים שלכם, ובין אם אתם מחפשים מקום להשקיע בו את הכסף שלכם כמשקיעים חכמים, אין ספק שהנדל"ן הוא המקום הנכון. גם כשהשווקים מדשדשים, גם כשיש אינפלציה, אנשים צריכים מקום לגור, וחייבים לשלם על כך. כפי שהנדל"ן הוא תחום ששווה להשקיע בו ממגוון התחומים ואפיקי ההשקעה, כך יש גם מקומות ששווה מאוד להשקיע בהם, מתוך ההיצע הרב. דירות בחריש הן בדיוק השילוב הזה, של מיקום מנצח בשוק מנצח.

העיר חריש נחשבת ליעד נחשק. רוב תושבי ישראל מכירים את העיר על רקע הדיונים הסוערים שהועלו בתקשורת בשנות התשעים, בהם התדיינו רבים וטובים אודות התוכנית המקורית של הקמת יישוב חרדי בחריש. השיחות, התקשורת, וההחלטות הגדולות, הובילו ל"באזז" רציני סביב העיר, והנדל"ן במקום הפך לשם דבר למשקיעים בעלי חזון.

האם גם לכם יש חזון בנדל"ן?

היופי בהשקעה בנדל"ן הוא שמצד אחד הכסף שלכם שמור ועולה בערכו כל הזמן, ובו זמנית אתם יכולים לקבל לפתע זינוק חד בעליית הערך של הנכס, ולצאת מרווחים עוד יותר ממה שתיארתם לעצמכם. זה מתרחש באחד משני מקרים עיקריים:

  • שכונה המאכלסת ציבור קשה יום עם הכנסה נמוכה יחסית, אשר עוברת ג'נטריפיקציה – תהליך בו אט-אט אוכלוסייה של שכונה מודחת החוצה בעוד שאוכלוסייה אמידה יותר עוברת לשכונה, שמשנה לגמרי את אופייה ומעלה כמובן גם את ערך הנכסים של כולם.
  • השקעה של פיתוח עירוני מטעם המדינה – כאשר, לדוגמא, בונים מרכז מסחרי גדול, מחברים את השכונה למחלף בכביש מהיר, משפצים את הרחובות, או מחברים את השכונה לרכבת הקלה. כל אלו ודוגמאות רבות אחרות, חלקן מוכרות יותר כמו פרויקט תמ"א, מקפיצים את ערך הנכס שלכם.

העיר חריש לא עוברת ג'נטריפיקציה, באף שכונה, לפחות כך נראה, אך היא בהחלט נמצאת עדיין בהתפתחות שלא הגיעה לסיום. הבניה הרבה מצביעה על פוטנציאל צמיחה לא רק בפן הפיסי, אלא גם בערכי הנכסים, ואתם יכולים ליהנות מכך, ולמנף את ההשקעה של המדינה, כלומר את כספי הציבור, לטובת ערך הנכס שלכם.

היצע וביקוש יפים

העניין עם חריש זה שהיא עברה זינוק מדהים בערכי הדירות עקב אותו "באזז" תקשורתי חזק שגם אתם שמעתם עליו, ואולי הכרתם את העיר רק ממנו. אבל זה לא הסתיים. ה"באזז" אולי עבר, כי זה אופיו של "באזז", אבל העיר עדיין שם, ההשקעות עדיין זמינות, ואין ספק שיש שם עוד המון, אבל המון מציאות.

הדירות הגדולות והמרווחות שנבנו בעיר, לפי הסטנדרטים של הבניה המודרנית, אומרות שאתם רוכשים נכסים יפים וגדולים, וכמובן חדשים יחסית, במחירים שהיו מאפשרים לכם לרכוש דירה קטנטונת וישנה במקומות אחרים, מרוחקים לא פחות מתל אביב. במילים אחרות, זה עדיין עיר מעולה למשקיעים, וכמובן, למי שמחפש לעבור לגור בה.